hurá – zajtra je víkend!

16. júla 2010, tereza, tak plynú dni...

Už len samotné vstávanie bolo oveľa príjemnejšie s myšlienkou, že zajtra bude voľno. Niečo mi ho predsa len pokazilo a to bolo včerajšie oznámenie môjho manžela, že v sobotu robí dvanástku. Hneď som si predstavila, čo vymyslieť pre mojich dvoch drobcov, keďže to pre nás znamená, že zostávame v Košiciach. Kde by sme ináč šli? No na záhradu svokrovcov, alebo k mojim rodičom, alebo na kúpalisko do Maďarska. Už sme vlastnými skúsenosťami zistili, že je pre nás výhodnejšie ísť do Tiszaújvárosu, ako byť niekde tu v Košiciach – tam je totiž veľký priestor v okolí bazénov, takže človek nemá pocit, že ľudia sú napchatý hlava na hlave. No a hlavne chlapci tam majú super bazény – ak je chladnejšie, tak aj s teplou vodou, ináč celý deň trávia v detskom s nádherným hracím hradom. Takto som však neprišla na nič iné, ako ísť na kúpalisko v Košiciach, aj keď popravde ma to desí, cez víkend sú tie naše prepchaté – jediná možnosť ísť tam hneď, ako otvoria. No veď ešte uvidíme…

Alebo urobiť si program na nedeľu, keď bude manžel doma a zajtra len klasicky upratať, navariť, poprať a vyžehliť…. Ale len tá samotná predstava dňa stráveného v byte na najvyššom siedmom poschodí, kde ani počas noci teplota neklesá, je hrozná.

Tak ja sa Vám ozvem, ako to dopadlo, ako som si užila krásne slnečné dni 🙂 !

Vaša Tereza